Sunday, February 9, 2020

دانلود آهنگ پازل بند و آصف آریا به نام هزار و یک شب

دانلود آهنگ جدید پازل بند و آصف آریا به نام هزار و یک شب
Download New Music Puzzle Band & Asef Aria – Hezaro Yek Shab
پازل بند و آصف آریا هزار و یک شب

دانلود آهنگ پازل بند و آصف آریا هزار و یک شب

تو تو همونی که با من میسازه آره همیشه به تو نیازه من به شهر تو میشم عازم
خنده هات فرق داره با همه تو همون فرشته که یه آدمه  اون چشمات قصه ی هزار و یک شبمه
من بی تو یه گردابم که هی دور خودم میپیچم نفهمیدم چی بودی به جون من افتادی که من هنوزم گیجم
من بی تو یه گردابم که هی دور خودم میپیچم نفهمیدم چی بودی به جون من افتادی که من هنوزم گیجم
آصف آریا پازل باند دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های آصف آریا دانلود آهنگ های پازل باند دانلود آهنگ هزار و یک شب متن آهنگ هزار و یک شب پازل بند و آصف آریا هزار و یک شب

No comments:

Post a Comment