Friday, March 12, 2021

دانلود آهنگ رامین بی باک به نام منظومه چشمات

 دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام منظومه چشمات

Download New Music Ramin BibakManzoomeye Cheshmat

رامین بی باک منظومه چشمات

دانلود آهنگ رامین بی باک منظومه چشمات

همه میدونن که شدی جونم شدی شاهزاده ی این قلبی که دیوونس

چقد این خوبه داره میکوبه دل من واسه تویی که ازت یه دونس

آره شاه دل من تویی دلباختت منم واسه داشتن چشات به هر دری میزنم

منظومه ی چشمات با همه فرق داره اینو میگم به همه عشق منی آره

شاه دل من تویی دلدار تو آره منم من واسه داشتن چشات به هر دری میزنم من

منظومه ی چشمات با همه فرق داره اینو میگم به همه عشق منی آره

دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ منظومه چشمات دانلود آهنگ های رامین بی باک رامین بی باک متن آهنگ منظومه چشمات رامین بی باک منظومه چشمات

No comments:

Post a Comment