Monday, July 26, 2021

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام ستاره دنباله دار

 دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام ستاره دنباله دار

Download New Music Ali AbdolmalekiSetareye Donbaledar

علی عبدالمالکی ستاره دنباله دار

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی ستاره دنباله دار

باز دلو زدم به دریا قایقم تو دست باده میشه با من همسفر شی تنهایی زورش زیاده
آخه جز تو کیو دارم که ببنده زخم بالم مثل تو پیدا نمیشه واسه من صد سال یه بارم
ستاره ی دنباله دار شبای من نباشی نوری نداره شبای من
دلیل از ته دل خنده های من واجبه ببیننت هر روز چشای من
ستاره ی دنباله دار شبای من نباشی نوری نداره شبای من
دلیل از ته دل خنده های من واجبه ببیننت هر روز چشای من

دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ ستاره دنباله دار دانلود آهنگ های علی عبدالمالکی ستاره دنباله دار علی عبدالمالکی متن آهنگ ستاره دنباله دار علی عبدالمالکی

No comments:

Post a Comment